Quad bloggen

Via de immer blije en enthousiaste blog van Frans Droog ooit een comment geschreven over quad bloggen. Voor mij was het daarmee gedaan. Verrast was ik dan ook dat Frans dat ideetje geconcretiseerd had en quad bloggers zocht.

Na wat bedenktijd heb ik me ingeschreven. En nu ben ik ingedeeld bij een groep bloggers. Door mee te doen spreek je af om regelmatig een blog te schrijven in het kader van het quad bloggen en bij de andere quad blogposten uit je groep te reageren.

Het dwingende zorgt dat deadlinedoener als ik ben bijna uitkijk naar mijn eerste quad blog post. Het idee dat er mensen die zeker en kritisch gaan lezen, is toch wezenlijk anders, dan even wat irritaties wegschrijven of verwondering over het onderwijs neerkalken.

Nu heb ik al wat posts in de “draft” staan, dus kies ik daar uit of maak ik het een specifiek kadootje naar mijn quad lezers? Uiteindelijk brengt een van de blogs me op een idee. Wat, dat lees je later wel, als het mijn beurt is.

Over lighans

Berijder van Quest nummer 1.
Dit bericht werd geplaatst in blijmakers, Quad blog en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Quad bloggen

  1. Pingback: Peer of rotte peer | Jong leren

Geef een reactie

