Examen biologie examen VMBO-tl 2018 overleg via googledrive

googledriveDe afgelopen 4 jaar zijn een aantal collega’s met elkaar in discussie gegaan na de examens biologie voor het VMBO-tl examen via een Googledocument . Het wordt als heel prettig ervaren. De NVON heeft al veel meer jaren een zeer nuttige kringoverleg, die zij publiceren op hun website. Deze worden georganiseerd in verschillende plekken in het land en zijn zeer belangrijk gebleken voor de discussies die je kan hebben met een tweede corrector.

Vorig jaar heeft een collega in de overleggroep het verslag meegenomen heeft naar de kringgesprekken. Onze opmerkingen zijn verwerkt in het verslag van het kringgesprek.

Daarnaast zet Carla in het forum van NVON een link.

Maar genoeg gezegd. Wil je dit jaar mee doen met ons kleine kringetje en snel mee kunnen spreken over de vragen van het examen? Dan is hier opnieuw je kans.

De docenten die vorig jaar al mee gedaan hebben, staan er al bij. Wil je ook mee doen, kun je in mijn contactformulier je email, naam en liefst ook school indien van toepassing. In de commentaren kan ook, maar zou ik persoonlijk niet doen. Mocht je dat wel doen, voeg ik je toe aan het document en verwijder ik daarna je commentaar.

Vorige jaren publiceerde ik het ook, onregelmatig op deze website, maar ik denk niet dat daar behoefte aan is.

Mocht je een ander vak of niveau geven en ook zoiets willen, dan kan ik je een leeg formaat leveren. Het zal vast ook met Onedrive, open365.io of welke andere cloudoplossing werken.

Voor andere vakken zijn er inmiddels ook docenten die vergelijkbare documenten maken.  Frans Droog maakt bestanden voor HAVO en VWO biologie.

Ik denk dat ik volgend jaar deze op het google drive ding van een groep biologen zet. Dat is een meer logische plek.

Over lighans

Berijder van Quest nummer 327
Dit bericht werd geplaatst in Biologie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Examen biologie examen VMBO-tl 2018 overleg via googledrive

  1. Pingback: Eindexamen samen nakijken | Droog's

  2. Pingback: Ogen | Jong leren

Plaats een reactie