Cups song filmpje

Tja, dan heb je een plan en dan wil je dat doen.

In mijn geval wilde ik het liedje de cups song uitvoeren met een aantal leerlingen. En na wat teleurstellingen en heroverwegingen is de eerste versie gelukt. De leerlingen waren geweldig. De hulp van een aantal vierde klassers die goed konden zingen en ritme houden was van groot belang. Waarvoor nog steeds grote dank.

Aandachtspunten:

  • voor het editen heb je een expert nodig.
  • Een expert op het gebied van hoe een muziekstuk wordt opgebouwd zou handig geweest zijn.
  • Ook voor het filmen en bewerken en het opnemen van geluid. Dat had veel beter gekund.
  • De kwaliteit van het filmpje is de kwaliteit die de leerlingen tonen. Ik heb niet meer er van gemaakt. Dit is het. Ik had natuurlijk veel meer kunnen inbrengen. Maak je daarmee het filmpje misschien beter? Ja. Kun je daarmee zien wat leerlingen ingebracht hebben qua vaardigheden? Dat weet ik niet.

Het resultaat staat dan hier.

Over lighans

Berijder van Quest nummer 327
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie